Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Καλομοίρα: ''Μου πρότειναν να κάνω botox''!

Η Καλομοίρα μιλάει στο περιοδικό ΕΓΩ! για το δυναμικό της comeback. Το Please Don't Break my Heart είναι ένα κομμάτι που την εκφράζει απόλυτα και η γνωριμία της με τον Fatman Scoop ήταν πολύ σημαντική για την καριέρα της. Ακόμη, εξομολογείται πως της έγινε πρόταση για κάποια εκπομπή στη τηλεόραση, αλλά εκείνη αρνήθηκε γιατί θέλει να αφοσιωθεί στη μουσική της.

Πώς τα πάει όμως με τις προετοιμασίες του γάμου της; ''Δόξα τω Θεώ, έχω μια φίλη που οργανώνει το γάμο μου στην Αμερική - αυτή είναι και η δουλειά της- και, βεβαίως, έχω την οικογένειά μου και την ξαδέλφη μου την Ελένη, που φροντίζουν για όλα. Μου λένε τι πρέπει να κάνω και τα κάνω όλα μέσω του Internet. Πριν από δύο μέρες, επειδή δεν προλάβαινα, παρήγγειλα και τα προσκλητήρια του γάμου από τον υπολογιστή μου. Το νυφικό είναι σχεδόν έτοιμο. Είναι κλασικό αλλά και πολύ απλό'', δηλώνει η Καλομοίρα.

Η τραγουδίστρια αν και πολύ νέα έχει σκεφτεί το ενδεχόμενο της πλαστικής: ''Για να είμαι ειλικρινείς το έχω σκεφτεί αλλά δεν μπορώ να το κάνω γιατί φοβάμαι πολύ. Ακόμη και για καθαρισμό δοντιών όταν πάω, φοβάμαι! Προσωπικά δεν θα το έκανα, εκτός αν έπρεπε, αν είχα κάτι στο πρόσωπό μου που έπρεπε να το διορθώσω ή να το βγάλω. Μου έχουν ήδη προτείνει, γιατί δεν κάνεις ένα botox να ανέβουν λίγο τα φρύδια σου; Εκείνη τη στιγμή που σου το λένε άνθρωποι του χώρου, το σκέφτεσαι, αλλά δεν μπορώ τελικά να το κάνω''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τη γνώμη σας. Τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...