Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Δίδυμος πειρασμός


Μια φορά και έναν καιρό ήταν δύο ξανθά κοριτσάκια που όλοι τα μπέρδευαν και εκείνα το απολάμβαναν. Ο λόγος για την Ελευθερία Παντελιδάκη, την οποία βλέπουμε στην «Εκδίκηση της ξανθιάς», και την αδελφή της Γιώτα, που από πιτσιρίκες διασκεδάζουν με το γεγονός πως ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ποια είναι ποια...

Η «Espresso της Κυριακής» ξεφυλλίζει το άλμπουμ της Ελευθερίας και της Γιώτας από τα ανέμελα παιδικά τους χρόνια, όταν φόραγαν τα ροζ μαγιουδάκια τους και πόζαραν σαν top models στον φακό. Από ηλικία κιόλας 3,5 ετών είχαν μανία με τον χορό και όπου βρίσκονταν χόρευαν. Ετσι, η μητέρα τους Σταυρούλα αποφάσισε να τις γράψει σε σχολή χορού. Από τότε φάνηκε η κλίση τους και όνειρό τους ήταν να γίνουν καθηγήτριες χορού, κάτι που αποτελεί πραγματικότητα, αφού εδώ και πέντε χρόνια διατηρούν σχολή χορού στην Ελευσίνα. 

Φυσικά, αυτό που συνέχεια αντιμετώπιζαν ήταν ότι όλοι τις μπέρδευαν, κάτι που για εκείνες πολλές φορές ήταν... βολικό. Οπως εξηγεί η Ελευθερία στην «Espresso της Κυριακής»: «Στο σχολείο πολλές φορές οι καθηγητές μάς μπέρδευαν, κάτι που κάποιες στιγμές μας βόλευε για να μην έχουμε πρόβλημα με τις απουσίες μας».

Η Ελευθερία και η Γιώτα είναι μονοζυγωτικά δίδυμα (ίδιο DNA, ίδια ομάδα αίματος και φυσικά... ίδιο φύλο), κάτι που σημαίνει πως όταν πονάει η μία, πονάει και η άλλη: «Ο,τι παθαίνει η μία, παθαίνει και η άλλη. Πριν από λίγες μέρες η αδελφή μου έκανε επέμβαση κήλης και πόναγα και εγώ την ώρα της εγχείρησης. Στο σχολείο όταν γράφαμε έκθεση, παρ’ όλο που καθόμασταν σε διαφορετικά θρανία, γράφαμε τα ίδια πράγματα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά στην πρώτη δημοτικού μας έβαλαν σε διαφορετικά θρανία και μας είπαν να ζωγραφίσουμε κάτι. Τελικά ζωγραφίσαμε και οι δύο το ίδιο πράγμα: ένα σπίτι με ένα κοριτσάκι».

Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι πολύ αγαπημένες, αφού η μία συμπληρώνει την άλλη, μια και οι χαρακτήρες τους διαφέρουν: «Εγώ είμαι ευαίσθητη, ενώ η Γιώτα είναι πιο δυναμική. Η αδελφή μου είναι το άλλο μου μισό και ό,τι κάνω στη ζωή μου θέλω να είναι δίπλα μου».
ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα τη γνώμη σας. Τα σχόλια σας να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...